W Serwisie w Rybniku zaśpiewali mi za regulacje 450zł !!! Naszczęście mój Ojciec wie oco kaman i zrobiłto bez problemu ZA FREE . Jeśli chodzi o klucz na śrubke do regulacji, Ojciec wzioł malutki kluczyk nasadowy i zgioł go do rozmiarów tej śrubki
Wszystko poszło zgodnie z planem, odpalił bez problemu, i nawet silnik ucichł
Offline
Noo niestety drogi i to bardzo!!! jedyny i najdrozszy w okregu serwis moto..... Ceny to porażka tam są
Offline
Zgodze się z tobą I tak ma być :)przedemną jeszcze regulacja gaźników, wymiana oleju, klocków i to by było na tyle
Offline
Użytkownik
jasne o ile regul. gaźników musimy mieć wakuometry to resztę można zrobić samodzielnie
Offline
wiem wiem do tego juz sam się niezabiore, mój znajomy czaruje z tym i ma sprzęt
więc myśle ze tez problemu nie będzie
Offline
Użytkownik
no anarcho zeczywiscie sprawa poszla ksiazkowo.ale odnosnie tej regulacji co 12 tys to jest naprawde konieczne.ja tutaj wstyd ale nie mam nawet kluczy do bandyty z glupia zmiana lancucha lece do serwisu.dobrze ze tu sa tacy spoko kolesie z brazylii.pojade .posprawdzaja olej lancuch kola,posmaruja napompuja.i nie biora kasy.wiadomo jak przerabiali mi crash pady ponad godzine bo mam takie dziwne to cos skasowali.ale jezeli chodzi o te zawory.mowia ze nie trzeba jeszcze regulowac ,chcialem im zostawic motor zeby przejrzeli.a ten kole mowi ze nie ze dobrze chodzi i szkoda kasy .to co mam mu wierzyc ze wszystko gra czy wyrzucic ponad 800pln(w przeliczeniu) tyle mnie towyjdzie w innym serwisie mimo ze wszystko gra w bandycie.jak kupile mmoto mial 10 000km rok temu teraz ma 20 000? jakies madre porady?
Offline
Ja bym Ci radził wyregulowac , choćby dla samego uspokojenia swego sumienia , jednak 800 zł o troszke dużo , ja osobiscie sam wczoraj przeprowadziłem regulację , posłużyły mi do tego dwa imbusy do odkręcenia dekla i klucz 8mm ze szczypcami jak pisze w manualu , radze ci zrobic to samemu a z własnego doswiadczenia jeszcze powiem że jak byś się tego podjął to ssace ustawiaj dość luźno , mam tu na mysli że szczelinomierz 0,10 powinien chodzić bez odczuwalnego oporu ale nie za luźno tak aby 0,15 juz tam nie wszedł , ja najpierw zrobiłem za ciasno i moto się dławiło.
Ale twój motor , twoja decyzja , masz kase to niemasz problemu jak to mówią Pozdro
Offline
Modern-Father
Danielkkup napisał:
Co ile tyś km robi sie regulacje zaworów w suzuki bandicie 600 lub 650?? czy te oba silniki różnią sie od siebie znacząco jesli chodzi o przeglądy czy tylko zmieniono pojemność i tyle.
W każdym Dziorku Olejaku czyli 600,650 i 1200 Luzy zaworowe sprawdza się co duży przegląd.
Duży przegląd robi się co 12 000 km.
Mały co 6 000 km.
Jeżeli w ciągu roku nie zrobimy 6 000 czy 12 000 to przegląd duży robi się raz w roku.Najlepiej w czasie okresu zimowego co by potem w ładne ciepłe dni nie zawracać sobie nim głowy.
Offline
anarcho gratuluje odwagi ja sam sie chyba tego nie będę podejmował wole zapłacić za to 250pln i być pewnym iz jest to zrobione .. ja mam do wymiany rozrząd niestety
Offline
Modern-Father
Danielkkup napisał:
Dzieki wielekie za odpowiedz.
Mój bandzior ma juz nakręcone 9tys dopiero 9tyś wiem ze miał olej wymieniany na 100% co do małego przeglądu to nie wiem czy był robiony czyli ja bede musiał mu zrobic w tą zime duzy przegląd.
jak sie moge domyślić w skład przeglądu wchodzi regulacja zaworów, regulacja gazników iiii???? no własnie i co jeszcze??
Offline
Użytkownik
GoB Lee napisał:
anarcho gratuluje odwagi
ja sam sie chyba tego nie będę podejmował wole zapłacić za to 250pln i być pewnym iz jest to zrobione .. ja mam do wymiany rozrząd niestety
Hehe no właśnie w tym szkopuł że nigdy się nie dowiesz czy coś było zrobione :>
Offline
Użytkownik
chyba też sam się wezmę za regulację zaworów tylko jeszcze te gazniki trzeba by kupić taki manometr i po sprawie tylko jeszcze gdzie go w sadzić i czym regulować prosił bym o rade
Offline
Użytkownik
no i jeszcze jedno a co z uszczelkami w razie czego można dostać
Offline